Print

Potřebuji se přihlásit do mobilní aplikace

Pokud se Vám nedaří přihlásit do mobilní aplikace Praetor, zkuste se přihlásit znovu. Klidně i třikrát, někdy se může stát, že se spojení se serverem napoprvé nezdaří.

Dále ověřte, zda přístup nemůže blokovat nastavení internetové sítě, ze které se hlásíte (typicky firewall nebo omezení ve veřejných sítích wi-fi).

Také ověřte, zda do pole server zadáváte správnou adresu, je jiná než pro přihlášení do PC (login a heslo jsou naopak stejné).
Pokud se děje jen na některém zařízení, je možné zkusit reinstalaci:

Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.praetorsystems.praetor2

App Store: https://itunes.apple.com/us/app/praetor/id1018761018?ls=1&mt=8

Pokud by předchozí kroky problém nevyřešily, kontaktujte zákaznickou podporu s přesným zněním chybového hlášení.