Print

Nepropisují se do Praetora pohyby u advokátních úschov

Ověřte, zda máte nastavenou správnou e-mailovou adresu a zda není v Praetoru evidovaná chyba při odesílání. Nastavení – Nastavení advokátních úschov – pokud je ve sloupci chyba nějaká zpráva, zašlete ji na zákaznickou podporu s dalšími informacemi.

Ověřte přímo v e-mailové schránce, kam chodí výpisy z unicredit, zda výpisy chodí nebo nikoliv. Pokud ne, je třeba kontaktovat UCB (Kontakt: 955 960 379, 605 236 722, zbynek.zak@unicreditgroup.cz). Pokud výpisy chodí, ale data se do Praetora nenačítají, přestože je správně nastavená adresa, kontaktujte zákaznickou podporu Praetor.

Předchozí Při pokusu nahlásit úschovu do UCB se nic nestane a u čísla účtu se objeví křížek
Následující Potřebuji zadat účet jiné banky než UCB