Print

Nepřišel report z insolvenčního rejstříku

Pokud občas nedorazí report s monitoringem insolvencí, pravděpodobně dorazí další den či týden, v závislosti na tom, jakou frekvenci odesílání jste si nastavili. V následujícím reportu jsou vždy obsažená i data z předchozího období.

Sami můžete ověřit, zda v Praetoru report je nebo zda nebyl vůbec vygenerován. V horní liště přes šipku vedle Subjektů vyberte položku Odeslané upozornění (insolvence):

Poté vlevo dole křížkem vypněte nastavený filtr. V jednotlivých řádcích si můžete vybrat den, který Vás zajímá, v kolonce stav uvidíte, zda bylo odesláno, popř. zda je zde chybový stav. Přes odkaz ve sloupci otevřít se poté můžete do reportu podívat. Není-li vygenerován vůbec vícekrát po sobě, kontaktujte zákaznickou podporu.

Je-li report v Praetoru vygenerován, ale neodeslal se, ověřte nastavení frekvence zasílání a správnost e-mailových adres:

V horní liště vyberte Nastavení – insolvenční monitor a v tabulce zkontrolujte správnost vyplněných e-mailových adres a frekvence zasílání. Je-li vyplněno správně a přesto report nepřišel, kontaktujte zákaznickou podporu a zašlete ideálně chybovou hlášku ze sloupce info u náhledu na přehled reportů.

Předchozí Report z insolvenčního rejstříku přišel s informací, že nedošlo ke změnám, přitom došlo